fbpx
Show Project InfoHide Project Info

Urut soimaan

Verkkosivuston avulla kerätään varoja, joilla taataan Musiikkitalon uruille elävää musiikkia tulevaisuuteen.

Asiakas: Helsingin Musiikkitalon säätiö
Vuosi: 2017
Yhteistyö: Måndag (sisällöt), Suvi Ruotsi (tuotekuvitukset), Antti Raudaskoski / Hahmo (verkkokauppa, CRM, uutiskirje)

Suunniteltu Hahmon aikana

Urut soimaan

Kampanja

Kolmikielinen responsiivinen sivusto kertoo hankkeesta ja antaa kävijöille mahdollisuuden lahjoittaa ja nimetä Musiikkitalon urkupilli.

Tunnus muokkaantuu kieliversion mukaan.

Erilaisille lahjoitustuotteille luotiin niiden äänille sopivat valokuvapohjaiset kuvitukset.

Lahjoituksen jälkeen urkumusiikin tukija voi tulostaa stipendin.