Pekka Piippo
Creative branding, consulting & design
”Haluan käyntikortin”… mutta mitä oikeastaan tarvitset?
Konkreettinen toive on hyvä lähtökohta kun pohdimme mitä itse asiassa tarvitset. Suunnittelen toki käyntikortteja, mutta hyötyisitkö enemmän jostain muusta? Auttaako ilmeesi toteuttamaan tavoitteitasi? Ovatko verkkosivusi tätä päivää?
Voin suunnitella sinulle täysin uuden ilmeen, tai päivittää nykyistä toimivammaksi. Autan sinua myös saamaan juuri sellaisen käyntikortin, jota haluat jakaa. Ja verkkosivut jotka kiinnostavat asiakkaitasi. Tavoitteena on mieleenpainuva ilme, joka nostaa sinut esille ja toteuttaa strategiaasi.
Suunnittelun aikana selviää, mitkä ovat ne vahvuutesi, jotka auttavat brändisi erottumaan muista. Oikeiden kysymysten avulla löydämme yhdessä sinulle sopivan suunnan.
Tarvittaessa osaan ehdottaa mukaan muita huippuammattilaisia, joiden kanssa saamme sinut näyttämään ja kuulostamaan itsesi parhaalta aidolta versiolta.
Suunnittelupalveluiden ostaminen on oikeastaan helppoa
Ei haittaa, vaikka et tietäisi tarkkaan mitä tarvitset. Keskustelemalla yhdessä nykytilanteestasi, tavoitteistasi ja budjetistasi, osaan ehdottaa sinun tarpeisiin sopivia toimenpiteitä.
On tärkeä löytää kustannustehokkaat ja tarpeisiisi parhaiten sopivat toimenpiteet. Annan selkeän kustannusarvion, joka kertoo miten suunnitteluprosessi etenee, mitkä ovat lopputulemat ja mistä maksat. Halutessasi arvioin mukaan myös tuotannon kustannuksia, jolloin loppusumma ei yllätä.
Yleiset toimitusehtoni ovat luettavissa täältä.
Muutos
Ilmesuunnittelu on tarpeellista kun aloitat uutta toimintaa, vanha vaihtaa suuntaa, toiminta fuusioituu, firma saa uuden nimen tai nykyinen ilmeesi ei auta saavuttamaan tavoitteitasi.
Ilme auttaa sinua lähtemään käyntiin ja tekemään muutoksesta todellista. Ilme on viestintää, siinä missä sanatkin.
Parhaimmillaan tunnistat itse ajoissa tulevat muutokset ja hyvä ilme auttaa pääsemään haluamaasi tilaan.
Muutos vaatii rohkeutta. Arvostan sitä, että asiakkaat uskaltavat käynnistää muutoksen. Yrittäjänä olen ollut samassa tilanteessa. Tunnen suurta vastuuta siitä, että työni auttaa asiakasta pääsemään tavoitteisiinsa.